2009. augusztus 26., szerda

Hogyan rontsunk el egy hosszút...

Elmentem szombaton hosszút futni, végig aszfalton, egy nagy körben 8 falut érintve majd vissza haza(Tápióság, T.bicske, Pánd, Káva, Bénye,Gomba, Úri, Sülysáp). Összesen 50km, végülis mindenestül megvolt 6 órán belül, tehát annyira nem gáz, viszont 35 után úgy megborultam, hogy azt hittem nem a saját lábamon megyek haza. Onnantól sok volt a gyaloglás és a sóhajtozás.
- túl erősen kezdtem, talán mert akkor még árnyékban futhattam és jólesett,
- kb 4 liter vizet ittam, szerintem kevés volt,vagy legalábbis későn kezdtem inni,
- vittem egy óriás müzliszeletet, 3 nagy szilvát, és kb 30kilinél vettem két paradicsomot, mert megkívántam nagyon, de ennél tuti több kaja kellett volna, de későn kaptam észbe és akkor már a gondolattól hányingerem volt,
- az utóbbi 7 napban sokkal kevesebbet ettem, mint korábban, miközben a kertben, napon melóztunk szinte minden nap,
- talán még korai volt ez a futás a múlt szombati 75 után.

Talán én is tanulok belőle. Ideje volna. Razz

Poén: azt hiszem Bényén történt, hogy a Tengerész Sörözőt Leonidasz Sörözőnek olvastam Rolling Eyes kicsit fantáziáltam, na Embarassed Laughing

1 megjegyzés: