2011. július 2., szombat

Egy barátságért


Van nekem egy barátom. Furcsa kapcsolat a miénk, több okból is, de barátság, az tény. Nagyon szeretem őt. Az UB-ra is ő készített nekem playlist-et, mert a zenei ízlésünk is kiözel áll.

Pár évvel ezelőtt beteges, de mégis életerős, vidám, majdhogynem átlagos fiatal fiú volt, amatőr hosszútávfutó, 3:30-as maratonista. Aztán az élet elkezdett az addiginál is csúnyább játékot űzni vele...Olyan nyavalyákat pakolt csőstül a nyakába amiből a legtöbbünknek egy is elég volna, hogy végleg megtörjünk. Aggódtam is, mi több, rettegtem, hogy ezt már élő ember képtelen kibírni, de ő kibírta és él. Mi több, a sterilszobából és a kerekesszékből eljutott oda, hogy boldog családi életet él és JÁR! Messze él innen, de ma, magyar idő szerint 3-kor elindult egy 5km-es gyalogláson! Még nem tudom, sikerült-e neki az egy órás szintidő alatt beérni, de lényegtelen is. Ha két óra alatt ér be én akkor is RETTENTŐEN BÜSZKE VAGYOK rá!

A mai futásomat neki ajánlom. Nem hiszek a spirituális izékben, mégis úgy döntöttem, kicsit szétfutom magam,(talán hogy fizikailag jobban tudjak azonosulni? inkább csak jólesett LOL ) majd pontban 3-kor legyalogolom "vele" azt az 5kilométert. Remélem érezted Derek, hogy veled voltam :)


Csak úgy, küldöm nektek is az egyik közös kedvencünket (angolul tudók előnyben, bár nem bonyolult szöveg)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése