2011. október 29., szombat

Fogyiklub :)

A múltkor edzésen mérlegeltek a versenyzők - vagyis őket mérlegelték - és persze én is odapofátlankodtam. Itthon sosem volt mérlegünk, utoljára asszem két éve a Piros rajtjában mértem magam, így kiváncsi voltam a kemény valóságra. No persze, túl nagy súlyingadozás nálam nem jellemző, tehát túl nagy meglepetés nem érhetett, de mégis, kicsit rosszul esett az 57 amit a kijelzőn láttam. Tapasztalat, hogy 55 nekem bőségesen elég, de igazából nem is a súly a lényeg, hanem a méret, ugyebár és amig bele nem férek újra a szoknyáimba addig bármit is mutat a mérleg akkor sem leszek elégedett. Sanyargatni persze nem bírom magam, imádok enni, sütiket sütni és kifejezetten szeretek a családommal vacsorázni, tehát minden cukormegvonós, délután x óra után nem evős és hasonló csodadiéta ki van zárva.
A kedvenc weboldalak böngészése során bukkantam egy kis motivációra, a Futóblogon DK és Szasza kezdett fogyiversenybe és invitálták az úri közönség felesleggel rendelkező tagjait csatlakozásra. Végülis miért ne? Becsülettáblázattal működik a dolog, november 18 a céldátum. Egyetlen nehézség továbbra is a mérleg hiánya, de majd megoldom :)
Tehát 57-ről igyekszem az 54 felé. Majd meglátjuk!

U.i.: Természetesen tiltott szerekhez és a trükkös csalásokhoz nem fogok folyamodni. Megtehetném, hogy frissítés nélkül futok félnapot éhgyomorra, tuti lemenne 2-3 kiló is, de csak vízből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése