2012. január 3., kedd

Jé, 2012!

Na, kicsit nem figyelek oda és eltelik egy év :) Lapoznék a naptárban és nincs több lap.... ki látott már ilyet?!

Évet szokás értékelni ilyenkor, szépen összesíteni a futott kilométereket, szintet, időt, sorra venni a versenyeket, Pb döntéseket, nagy sikereket és csúfos kudarcokat ami az elmúló évet jellemezte. Az én naplóm nem teljes és nem pontos, így a számokat nyugodtan hagyhatjuk is. Kb másfélezer kilométert futottam és nem döntöttem PB-ket, viszont ahol és amit futottam, azt élveztem és legtöbbször remek társaságom is adódott hozzá.

A legemlékezetesebb események címre a K100, az UB és a Jótifuti pályázhat és azért a maraton is klassz buli volt :) A K100 végülis PB ha szigorúan vesszük, hiszen másodszor voltam és sokkal jobb időt mentem, mint tavaly (persze nem egyedül, az érdem nem csupán az enyém) , az UB is PB , távban.

Új sport is került a naplóba és az életembe, a röpke negyedév alatt közel 60 órát töltöttem a taekwondo-val, és ott van a pacizás is, bár ez mostanság háttérbe szorult, de azért több, mint 80 órát így is számlál a naplózott lósport (ennél persze több volt a lovazás, de pár perceket illetve ápolást, babrálást, legeltetést, szőrén ökörködést nem nagyon jegyeztem)

Hogy mit tervezek 2012-re? Még nem tudom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése