2010. március 26., péntek

Aki nem lép száznyócvanat....

Nyugi, nem ment el a maradék eszem is. Csak játszottam a tempóval, lépésszámmal egyet, mert megígértem itteni kedves ismeretlen ismerősöknek. Hogy mit meg nem tesz az ember a kis drágákért :) Tehát feláldoztam magam, eredmény az edzésnaplómban a mai napnál.

Röviden, tudok 8 perces kilik felett is futni lötyögni, a lépésszám akkor is percenként kb 170. Kicsit kényelmesebb tempóban, 6-6:30 körül odafigyelés nélkül, spontán is 180. 7 perces felett már konyulna kicsit a 170 felé, de gond nélkül tudom a 180-at tartani.

Ma is mezítláb kocogtam, mert ezzel is zaklattak érveltek, hogy lassan nem jó mezítlábazni, mert nehéz a jó stílust tartani. Hát nem :) Szerk.: szóval, hát DE! Tehát lassan is jó, a tartásomra nem kellett figyeljek, a kis lépéseknek köszönhetően pedig lassú tempónál se vertem a sarkam. Fincsi, lebegős volt :)