2009. október 25., vasárnap

Kis tizes

Klassz terveim voltak az ünnepi péntekre(BéBu befutó vagy Szomor túra vagy csak itthon egy jó hosszú), de az élet zajlik és nem mindig úgy ahogy épp jólesne, így egyik sem valósult meg.
Szombaton viszont már itt volt a Zuram, úgyhogy délután ráaggattam a kölköket és huss kifelé. Egy fórumfélén 5 vagy 10kilis háziversenyt találtak ki, ehhez igazodva szaladtam egy tizest viszonylag tempósan. Van egy lemért 1 kilométeres köröm, kis emelkedővel és lejtővel ahol néha szoktam időre szaladgálni, most is azt céloztam meg egy pici bemelegítő kocogás után. Az első 5 kör tényleg tempós volt, onnantól nagyon untam a banánt és elkezdtem fantáziálni, álmodozni - jól be is lassultam - és az utolsó körben jöttem rá, hogy bírtam volna gyorsabban is. Ennek megfelelően nem lett újabb PB, de majdnem :) Kéne már futni egy tizest úgy igazán tempósan, ami a csövön kifér. Tuti be tudnám húzni 50 alá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése