2010. június 9., szerda

Edzőpartner

Kaptam ideiglenesen egy edzőpartnert! Jó dolog, mert mégiscsak kellemesebb társaságban kocogni és nagyon ari a drága, mert még vissza sem beszél, hagy engem szóhoz jutni. Ő ugyanis egy kutya. Gazdája és tenyésztője kért meg rá, hogy fussak az ebbel, nevezzük nevén, Bellával, mert a világkiállításra készülnek és ráférne a hölgyre egy kis kondíciójavítás meg egy kis fogyás-izmosodás. Kutyafitnesszelünk tehát, terepnek a környék homokos földútjait választottuk, kerülve a nagyon dzsindzsás részeket, egyrészt a kullancsok, másrészt Bella bundájának megóvása céljából. Nagyon rendes csajszi, nem húz, nem rángat, nem marad le, simán kocog mellettem. Igaz, most a hirtelen jött melegben az amúgy is lassú kocogásunk gyökkettőre redukálódott, de így legalább nekem garantálva volt az alacsony intenzitású edzés :) A melegnek és a páratartalomnak köszönhetően persze az amúgy tényleg alacsony intenzitás is 150körüli pulzust eredményezett, de hát ez van, ezzel főzünk! Bellánál csak lihegésfrekit tudtam volna mérni, de az nem lett volna alacsony :P

Íme Bella (ICh Bella Belle des Monts D’en Crauzille)
, a Berger de Brie vagyis briard vagyis brie-i pásztorkutya :