2010. szeptember 17., péntek

Hosszú

Keresve sem találtam volna szebb napot egy hosszú futásra ;-) 14 fok, szakadó eső, váltakozó szél ....

Itthonról indulva, Tóalmás-Zsámbok-Kóka-Sülysáp-haza köröcske, full aszfalt, Zsámbok és Kóka közt pár sunyi, hosszú emelkedő (ezekről kicsit megfeledkeztem....)

10km-nél hatpercesen belül voltam, 20km-nél pont hatperces átlag, onnan bedöglöttem :P Nem vittem kaját, gondoltam veszek majd valamit, de nem volt kedvem megállni miatta. Ittam pár kortyot Zsámbokon egy kútnál, aztán megígértem magamnak egy kólát és valami hamit Kókán ha odáig hatpercesben elérek. Elértem, így beszaladtam a kópboltba. Na, ezt vagy nem kellett volna vagy már korábban kellett volna, mert utána elég nyügis voltam hiába próbáltam vizionálni ahogy a kis cukormolekulák nyomják nekem az energiát :P , az utolsó 2-3km viszont jó volt :) Így, szarrá ázva, rövidgatyában, sárosan estem be az oviba a srácokért :D Hö-hö :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése