2010. szeptember 17., péntek

Napi semmiség

Megaszívás, Lőw András után szabadon...(táv függvényében ellopom az eredetit is - ultraszívás)

Úgy éreztem indulás előtt, hogy szétvet az erő....hát...az eredményt látva inkább rámvetett egy jó nagy követ :P Sz@r volt na.... Tempót vánszorgásnak éreztem, pulzus az egekben, megdöglöttem a hosszú gatyában, kidörzsölt a pulzusöv stb. Hülye óra bemért 220-at egyszer, de az átlag valahol 175 körül lehetett ami így utólag szemlélve, nem annyira gáz ahhoz képest, hogy a tempó meg 5:30 volt. Vicces, mert 6felettinek érződött...

Visszafelé lazábbra vettem, ez se volt egy élményfuti, de már mindegy is volt....

Sebaj, kellenek az ilyen hullámvölgyek is. Végülis nézhetem onnan is, hogy ma is futhattam 10kilit :) És ez jó.


És egy hír: Megjött a Noakes könyv tegnap! Legszívesebben begubóznék olvasni máris :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése