2010. szeptember 6., hétfő

Nike feles

Nem futottam. Elszegődtem viszont dolgozni, így legalább részese lehettem valamennyire az élménynek, bár sajnos nem frissítős-pakolós munkát kaptam, így nem az útvonalon, hanem a versenyközpontban tevékenykedtem, csak hallottuk az eseményeket és láttuk a hömpölygő tömeget, de sajnos nem volt időm ismerősöket keresgélni. Néhányan odajöttek a sátrunkhoz, de velük is kb két szót tudtam csak váltani, akkora volt a forgalom :) Még szombaton egész laza volt, így akkor hosszabban is cseveghettünk Berzsóval és Kicsiyuval.
Vasárnap már totál pörgés volt, a Futóbolond zászlóhoz jutottam oda egyszer és megismerkedtem Baluval és Amatőrrel, valamint találkoztam Galoppal és Yoyoval, de ennyi. Pedig az Edzésonline talipontnál állítólag csokit lehetett kapni :P

Következő hétvégén Triatlon VB és Éjszakai futás, talán kinézek a gyerkőcökkel szurkolni-várostnézni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése