2010. december 29., szerda

Hó van nagy :P

Hihetetlen, hogy egy képeslap nem bír átérni a szomszéd országból, de a Svédországból rendelt hó és -15 fok simán ideért pikk-pakk :) Na, ha már rendeltem, hát futottam is benne rögvest! Induláskor még -17-et mutatott az ablak melletti hőmérőm, de szép száraz hideg volt, így nem öltöztem túl: vékony gatyára egy cicanaci, felül rövid tech póló, hosszú ujjú tech póló, mikropolár pulcsi, kesztyű, fülvédő. Épp tökéletes volt.


Gyönyörűséges volt az erdő! Csak enyhe szelő fújdogált, így a hó megmaradt az ágakon, mint valami pehelypaplan, a földön pedig mindenhol bokáig érő hószőnyeg terült. Sokhelyütt csak az erdő négylábú lakóinak nyomai látszottak a hóban, emberi lábnyom csak elvétve, a megélhetési fatolvajoké az is.


Épp azon gondolkodtam, hogy tuti megint csak a vadak nyomairól írhatok, amikor megláttam az első őzikét akit még több követett. Őzön kívül még láttam rókát és ragadozó madarakat, viszont a vaddisznónak és a nyusziknak csak a nyomait.


A futás jóleső tempóban ment, pulzust nem figyeltem, tempót is a terephez igazítottam. A végén a faluba visszatérve szaladtam kb 2kilométer "repülőt", de azon kívül saccra 5:50 és 6:30 közötti tempókat mentem. Egy óra futás volt tervben, de olyan szép volt az erdő, hogy nem volt kedvem hamarabb bejönni és éhes sem voltam (pedig nem reggeliztem...)


Remélem mindenki fut ezen a szép téli napon! Boldog évvégét!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése