2011. január 2., vasárnap

ÚJ(J)É(V)!

Rég írtam, azóta új évet írunk :)

Azt terveztem, hogy majd évértékelek meg ezévi célokról írok, de hülyeség, hiszen nem voltak célok és most se nagyon vannak, nincs mihez mérni. Tavaly ilyenkor azt írtam évértékelésként, hogy "jó volt :)" , futást tekintve végülis jó volt a mostani is. Új barátokat ismertem meg, futottam jókat, túrázni is voltam párszor, nem panaszkodhatom.

A számmisztikázóknak:

- napló szerint 1350km futás (a valóság picit több) 114 naplózott futóedzés

346 óra mozgás :)

De ezek a számok mellékesek. A lényeg, hogy szinte minden percét élveztem, legtöbbször jó társaságban futhattam/sportolhattam , szép környezetben, egészségesen.

Részt vettem jónéhány szervezett futóeseményen, mondhatnám versenyen, hisz rajtam kívül szinte minden résztvevő akként tekint ezekre :) A LEG-ek:


- a leglatyakosabb - Wass Albert emléktúra


- a leghavasabb -> holtversenyben YT25 és a Kitörés60 TT


- a leghosszabb táv és idő és a legjobb eredmény ->természetesen Sárvár 24


- a legnagyobb bulik -> a szekszárdi borfélmaraton , a Mocsár és a Mikuláskocogás


- a leghosszabb túra -> K100


- a másik leghosszabb, csak nem futva -> UB


- a legnemesebb cél -> Futunk, hogy segíthessünk! jótifuti


Hogy mi lesz idén? Remélem még sok hó, aztán szép tavasz, meleg nyár, sok kilométer, sok nevetés, kevés bosszankodás, semmi betegség. Konkrétabban? Talán ezegyszer tényleg felkészülök valamire tisztességesen, talán megfutom az UB-t, talán lesz 15-16 órás K100, talán lesz 100mérföld feletti Sárvár, talán lesz T100, talán lesz megint mocsár..... Ami biztos, hogy lesznek élvezetes futások, sportolgatás a gyerkőcökkel, sok lovazás, kirándulás, bringa, stb.


Aktív évet kívánok minden kedves sporttársnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése