2011. január 30., vasárnap

Épp egy HHH : hideg havas harmincas :)

Csábított a havas erdő, de kedvem volt egy kis A-ból B-be futáshoz is, így elővettem a jó régi Tóalmás-Zsámbok-Kóka körömet, csak épp Kókáról az erdőn át hazajöttem, nem volt kedvem Sülyig elmenni és végig aszfaltozni :)

Az eleje nagyon kellemes volt, gyorsan teltek a kilométerek, Tóalmás egy vicces hely, látom egy kapun Autókivonás. Két autóból egy autó egyenlő egy autó? Aztán döcögök tovább, táblán kiírva HANTVÉDŐ. Kihantolás ellen? Vandálok ellen??

Zsámbok lassan akar eljönni, az árnyékos részeken baromi jeges az út széle, középen meg hóbordás, így inkább lehúzódok ha kocsi jön szembe, nehogy már én miattam csavarodjon az árokba... Zsámbok nem valami izgis falu, megyek is tovább. Faluvégén kereszteződésben a tábla mutatja is, Kóka 6km. Jó ezt látni, mindenesetre jobb, mint azt hogy Tihany 100km ......

A főúton óriási forgalom, 5-10percenként elmegy egy autó. Gyönyörű a havas táj, felszántott, boronálatlan földek, tarlók, bevetett táblák, facsoportok, erdősávok váltják egymást ameddig a szem ellát. És ellát jó messze, hiszen odébb vannak még innen a gödöllői dombok (látni őket is a távolban, Dány után már ott is van Isaszeg, nem messze Gödöllő)

Még Kóka előtt csörög a telefonom, kivételesen felveszem és a headsetnek hála kellemesen eltársalgok barátnőmmel (megbizonyosodhattam róla, hogy beszélgetős a tempóm :) A malomnál elég volt az aszfaltból, így végigtrappolok egy jó hosszú utcán, hogy aztán a jól ismert erdőcskémen átvágva érjek a kertünk végébe. Naná, hogy a ló vett észre leghamarabb :) Jó, hogy házőrzőnek tartom az ebeket :P.......

Jóvót! Így egy tál tésztával és egy tejeskávéval később meg aztán még jobb!

Meg kéne ülni azt a luvat is kicsit, mert holnap elviszi a pasit világgá, úgy tele van....



(vettem a múltkor egy aláöltöző szettet, póló+gatya, most próbáltam ki először és nagyon kényelmes volt. Kellemesen meleg, de nem beleizzadós, belül finom puha, épp jó a méret, stb. Remélem tartós lesz! Ha valakit érdekel, ez a reklám helye, a Vaterán vettem -alpesi aláöltözőként megtaláljátok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése