2010. január 22., péntek

Döntés

Évek óta szeretnék elmenni ismét a Mátrabérc túrára. Sok-sok évvel ezelőtt, első teljesítménytúráim egyike volt a Hanák Kolos nevét viselő táv(Kékes-Szurdokpüspöki 35km talán?), amit ráadásul nem sikerült teljesíteni. Hülye voltam, mert egy olyan baráttal mentem aki ugyan síkon nagyon sokáig elsétál, de a szintes terepet nagyon nem bírta, nem is nagyon ismerte. És bár hamar elváltunk, megígértem, hogy a Múzslán bevárom, ami csak azért volt rossz ötlet, mert majd szétfagytam várakozás közben, illetve így végül nem értünk be szintidőn belül. Nem csináltam nagy ügyet a dologból persze, hiszen jót túráztunk, de ideje volna egy revansnak, most már részben kocogva.
Csak éppen megnéztem a túranaptárt és egy hétvégére esik a Sárvári 24 órással. Ahova viszont immár harmadik éve nagyon szeretnék eljutni, mert folyton azt hallom az ismerősöktől-barátoktól, hogy Sárvár mekkora buli. Tehát úgy néz ki idén Sárvár.
Az időtervet még nem osztanám meg a világgal, lássuk hogy alakulok addig. Persze meg kéne dönteni Lydérch aktuális csúcsát :))))))))