2010. május 14., péntek

VB-izgalom-levezető és jótékony célú kocogás ifj.Schirilla Györggyel

A múltkor a sülysápi futónap után hallottam róla, hogy Schirilla György ismét ellátogat a Tápió-vidékre és jótékony céllal, a községek összefogását szorgalmazva, végigfut 21 településen, köztük a miénken is.

Megkérdeztem a Tápiómenti Tömegsport Alapítvány munkatársától, aki nem mellesleg a község kiváló testnevelője és atlétika edzője is, Czirják Gyuritól, hogy hogyan is alakul Schirilla úr programja és ennek megfelelően ma reggel nekiindultam, hogy Tápióságra elé kocogjak.

Akartam előbb kicsit mezítlábazni és amúgy is a focipálya felé kellett indulnom, így 10perc laza kocogás után a focipályán toltam - ha jól emlékszem - nyolc kört, ebből hármat résztávos jelleggel (rövid oldal kocogva, hosszú oldal fokozó)

10 órakor elindultam Ság felé a főút mellett és hamarosan jött is szembe Scirilla György néhány iskolás és a kísérőautója társaságában. Csatlakoztam, pár szót váltottunk és kocogtunk vissza Szecsőre. Itt a községtáblánál már várták őt Czirják Gyuri és az Alapítvány más képviselői és szecsői iskolások. Kis pihenő után (mert kissé előrébb voltunk az időtervhez képest), lekocogott a kis csapat a alsós iskolához ahol Incze Sándor polgármester úr és a gyerkőcök köszöntötték Scirilla Györgyöt. Innen rengeteg gyerekkel vonultunk a Honvédségig ahol az óvodánál kis frissítővel várták a csapatot és a gyerkőcök emléklapot kaptak. Megismerhettem az Alapítvány elnőkét, majd Czirják Gyuri bemutatott Scirillának, mint a falu egyetlen ultrását Laughing
Persze kérdezte, hogy mit futottam utoljára, mondom Sárvár, 24 órás, 151km. Aszondja az rettenet Shocked Mondom, átúszni a zajló Dunát nem rettenet? Razz

Beszélgettünk pár szót az ultrázásról és persze emlegettem neki a VB-n épp szereplő szuper magyarokat! Király

Innen már csak egy maroknyi társaság kísérte őt a bekötőútig, majd viszakocogtunk, mert a Szentmártonkátáig vezető rövid szakaszt autóval kényszerült megtenni, ugyanis a rendőrség nem engedélyezte a főúton futást.Onnan még Farmosra ment és ott ért véget az Összefogás a Tápió-vidékért akció.

Én is kaptam aláírt emléklapot Nyelvöltés